poniedziałek, października 26, 2015

KONTUROWANIE ZAAWANSOWANE - podsumowanie akcji SEPHORA & BUZZAAR POLSKA

WITAJCIE!



Dziś przybywam do Was z podsumowaniem akcji, jakiej jeszcze na blogu  i w mojej karierze blogerskiej nie było! A mianowicie wspólnym projekcie SEPHORY i BUZZAAR POLSKA, która miała na celu promowanie usługi KONTUROWANIA ZAAWANSOWANEGO w Sephorach na terenie całego kraju. Jak się o niej dowiedziałam, w jaki sposób zakwalifikowałam i jak przebiegała - tego wszystkiego dowiedziecie się czytając ten post. 

Zawartość mojego BUZZ-KIT




Garść informacji na temat akcji...

Źródło: Fanpage na facebooku Buzzaar Polska


 O tym wspaniałym projekcie dowiedziałam się zupełnie przypadkiem z Facebooka. Na fanpage`u SEPHORY POLSKA pojawił się bowiem wpis/baner informujący o niej i przenoszący z kolei na fanpage organizatora, czyli BUZZAAR POLSKA. To właśnie na tej ostatniej stronie zapoznałam się ze szczegółami i trafiłam na link kierujący do formularza zgłoszeniowego. Postanowiłam zaryzykować, wypełniłam go i wysłałam. Formularz zawierał kilka pytań m.in.odnośnie aktywności w mediach społecznościowych. Aby się dostać do projektu trzeba było zatem spełniać określone kryteria. Dodam, że na moje szczęście zgłoszenie wysłałam niemal w ostatniej chwili, bo praktycznie w ostatnim dniu akcji. Jakież było moje zdziwienie kiedy w poniedziałek 12 października zadzwoniła do mnie sympatyczna Pani, która przeprowadziła ze mną krótką ankietę weryfikującą, a następnie poprosiła o adres do wysyłki!!!! Tego samego dnia otrzymałam maila z potwierdzeniem udziału w projekcie oraz informację o nadaniu przesyłki od kuriera. Nie wierzyłam własnym oczom-zakwalifikowałam się!!!!!!!!!!! Zostałam zatem jedną z 200 testerek w całej Polsce, mającą możliwość jako jedna z pierwszych, przetestowania wraz ze znajomymi usługi KONTUROWANIA ZAAWANSOWANEGO zupełnie za darmo!

W środę wieczorem paczka, czyli zestaw startowy- tzw. BUZZ KIT- była już u mnie,a w niej:
- czarna koperta buzz kit
- 6 BEZPŁATNYCH ZAPROSZEŃ na usługę KONTUROWANIA ZAAWANSOWANEGO (wartego notabene 49 zł)
- książeczkę z aktualnymi trendami, czyli TREND BOOK SEHORA -jesień 2015
- INSTRUKCJĘ udziału w projekcie i samodzielnego konturowania
- prezent  w postaci 1 z 4 kosmetyków do konturowania, mnie przypadła KREDKA SEPHORA :) 

Źródło: fanpage Buzzaar Polska na facebooku



Źródło: fanpage Buzzaar Polska na facebooku



Zaproszenie na 30-minutową bezpłatną sesję KONTUROWANIA ZAAWANSOWANEGO


SEPHORA Highlight Lowlight Face Contour Duo kredka konturująca do twarzy


Z plakatu poniżej możecie dowiedzieć na czym dokładnie polega usługa KONTUROWANIA ZAAWANSOWANEGO:


Źródło: fanpage Buzzaar Polska na facebooku

Warunkiem udziału w projekcie była także zgoda na publikację zdjęć PRZED i PO w mediach społecznościowych typu FACEBOOK, INSTAGRAM, TWITTER czy GOOGLE + z hastagami #Sephora #Buzzaar #sephorapolska #buzzaarpolska.

Nie wszyscy akceptowali ten warunek, dlatego miałam przejściowy problem z wręczeniem zaproszeń odpowiednim osobom. Na szczęście takowe w końcu się znalazły i mogłam odetchnąć spokojnie i śmiało powiedzieć: ZAPROSZENIA  ZOSTAŁY ROZDANE/WYSŁANE i trafiły we właściwe ręce :)

Ja i moje 4 znajome byłyśmy umówione  20 PAŹDZIERNIKA na KONTUROWANIE ZAAWANSOWANE w SEPHORZE w Częstochowie, gdzie czekały na nas miłe i profesjonalne Panie makijażystki. Jedno zaproszenie zostanie jeszcze zrealizowane w Sephorze we Wrocławiu.

 
OTO EFEKTY naszej wizyty w SEPHORZE:

MOJE:



KOLEŻANEK:




NASZE WSPÓLNE:





OPINIA
Wszystkie znajome, które zaprosiłam do projektu, były bardzo zadowolone z makijażu i efektu jaki zapewnia KONTUROWANIE ZAAWANSOWANE. Każdej z nas wręczono (na życzenie) listę kosmetyków, które zostały użyte do wykonania makijażu. Mnie malowała miła p.Paulina. Pozostałe dziewczyny inne panie wizażystki. Co jeszcze mogę powiedzieć? Pełny profesjonalizm, miła obsługa, a przede wszystkim fajny rezultat i cudowne produkty użyte w makijażu- w moim przypadku były to m.in. Smashbox, Estee Lauder, Sephora, BareMinerals. Było warto! :)
Odnośnie samej akcji  to naprawdę świetna idea. Profesjonalny makijaż (w tym przypadku KONTUROWANIE ZAAWANSOWANE)  trafił do zwykłych kobiet, przeciętnych Polek, Okazało się, że KONTUROWANIE nie tylko nadaje się na salony i większe wyjścia, ale z powodzeniem można tak się malować nawet na co dzień. Na własnej skórze przekonałyśmy się, że efekt jest naprawdę wart zachodu- nadaje twarzy trójwymiarowości i wyrazu. Teraz, dzięki przetestowaniu na żywo, cennym wskazówką makijażystek i polecanym przez nie produktom- możemy taki makijaż wykonywać same. Dużym ułatwieniem dla testerek jest także prezent w postaci kosmetyku do konturowania. Ja swoją KREDKĘ od SEPHORY pokochałam od pierwszego użycia <3 Powiem tak- OBY WIĘCEJ TAKICH PROJEKTÓW! :)



PS. Jeśli chcecie na własnej skórze przetestować na czym polega KONTUROWANIE możecie umówić się w dowolnej Sephorze na BEZPŁATNĄ 15-minutową usługę KONTUROWANIA PODSTAWOWEGO (tylko na sucho) lub na 30-minutowe KONTUROWANIE ZAAWANSOWANE (na mokro plus dla wzmocnienia efektu również na sucho) w cenie 49 zł.


A co Wy, drogie czytelniczki sądzicie o tej akcji i samym konturowaniu? A może same stałyście się jej częścią otrzymując zaproszenia? Jakie są Wasze wrażenia, opinie? Czekam na komentarze od Was. Na każdy chętnie odpowiem :)


Pozdrawiam, 
limited edition :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Limited Edition ♥ , Blogger