środa, czerwca 22, 2016

Oczyszczanie twarzy z Yves Rocher / HYDRA VEGETAL

Witajcie!



Oczyszczanie twarzy to fundamentalny zabieg, bez którego nie wyobrażam sobie codziennego rytuału pielęgnacyjnego. Oczyszczaniem buzi rozpoczynam i kończę każdy dzień. Ono daje mojej skórze wolność. Cera może swobodnie oddychać, pozbywszy się warstwy martwego naskórka, sebum oraz  zanieczyszczeń. Z dnia na dzień wygląda coraz piękniej. Staje się zdrowsza, delikatniejsza i bardziej promienna. Zyskuje młodszy wygląd. Mam bzika na punkcie pielęgnacji, co już pewnie zdążyliście zauważyć po ilości wpisów na blogu o tej właśnie tematyce. Dzisiaj nie mogło być inaczej ;) Tym razem mam dla Was recenzję OCZYSZCZAJĄCEGO ŻELU DO MYCIA TWARZY z serii HYDRA VEGETAL od Yves Rocher. Szukałam czegoś delikatnego, łagodnego i z naturalnym składem. Aż pewnego dnia ów żel wpadł mi w ręce na stoisku YR w CH. Przekonajcie się jak się sprawdził i co o nim myślę :)

Na zdjęciu widoczna jest szczoteczka soniczna Bellissima Imetec 5057


Obietnice producenta + skład

Na poniższych zdjęciach prezentuję Wam opis producenta oraz składniki żelu:





Składniki aktywne to:
  •  sok z klonu z Kanady (Quebec) o właściwościach zatrzymujących wodę w skórze,
  •  woda z hamamelisu bio o właściwościach łagodzących.

OPAKOWANIE

Miękka, plastikowa lekko zielonkawa tuba  z zakrętką typu flip-top. Pojemność 125 ml (dla mnie mogłoby być troszkę więcej :P). Dobrze trzyma się w dłoni i bez problemu można wycisnąć dowolną ilość kosmetyku. Tuba jest może nawet  odrobinę zbyt miękka, bo czasami wylewa nam za dużo kosmetyku.

KONSYSTENCJA I ZAPACH

Lejąca. Żel jest bardzo lekki, rzadki i wodnisty z widocznymi w tubce bąbelkami powietrza. Podczas aplikacji w niewielkim stopniu się pieni (naprawdę tylko odrobinkę),co świadczy na korzyść jego składu, gdyż naturalne kosmetyki zwykle bardzo słabo się pienią. Pomimo wodnistej konsystencji żel jest bardzo wydajny. Wystarczy maleńka ilość, by umyć całą twarz i szyję. Konsystencja jest też przyjemna w użyciu, szybko i bez problemu się rozprowadza oraz łatwo spłukuje. Posiada niezwykle przyjemny, delikatny i świeży zapach, który skategoryzowałabym jako morski. W każdym razie wyczuwam w nim nuty wodne.



CENA I DOSTĘPNOŚĆ

W regularnej cenie (tyle ile ja za niego zapłaciłam) kosztuje 33,90 zł, ale bardzo często można kupić go w promocji ponad 10 zł taniej :) Dostępny oczywiście stacjonarnie na stoiskach Yves Rocher oraz sklepie internetowym marki.

DZIAŁANIE I REZULTATY

Żel jest bardzo delikatny i łagodny nawet dla wrażliwej i alergicznej cery, takiej jak moja. Pomimo to skutecznie oczyszcza skórę z resztek makijażu, usuwa sebum oraz pozostałe zanieczyszczenia. Przeznaczony jest do skóry normalnej i mieszanej, oraz jak by nie patrzeć pochodzi z gamy nawilżającej, jednakże po użyciu czasami odnoszę wrażenie ściągnięcia. Uczucie to jednak dość szybko mija. Może to zależeć od aktualnego stanu stanu mojej cery, która raz jest bardziej przesuszona, a innym razem mniej. Jednakże sam fakt, że nadaje się również dla cery mieszanej skłania do wniosku, że faktycznie może odrobinę wysuszać. Przy dłuższym stosowaniu żel sprawia jednak, że cera jest nieco lepiej nawilżona (sok z klonu ma za zadanie zatrzymywać wodę w skórze) i prawie w ogóle się nie świeci. Redukuje zatem wydzielanie sebum, co jeszcze jakiś czas temu było moją zmorą. Regularnie używając żelu moja cera jest dokładnie oczyszczona, odświeżona i promienna. Wygląda zdrowo i świeżo.



PODSUMOWANIE

Jeśli szukacie łagodnego, odświeżającego, a przy tym bardzo skutecznego żelu z naturalnymi składnikami, warto po niego sięgnąć. Nie wyrządzi Waszej cerze szkód, a może tylko polepszyć jej kondycję. Nie jest to może jakieś cudo, hit czy KWC, aczkolwiek kosmetyk oceniam jako naprawdę dobry i przyznaję mu solidne 4,5. Przemawia za nim również fakt, ze należy do rodziny produktów YR, a więc mamy do czynienia z naturalnymi, roślinnymi i ekologicznymi kosmetykami. Nie znajdziemy w nim mydła, lecz ponad 93% składników naturalnego pochodzenia. To mówi samo za siebie. Dodatkowo, kosmetyk został zamknięty w ekologicznej tubie, zawierającej o 25% mniej plastiku. YR słynie bowiem z troski o środowisko. Producent oferuje nam zatem dobry  eko-produkt w rozsądnej cenie. Moim zdaniem warto przyjrzeć mu się bliżej i wypróbować :)



Znacie markę Yves Rocher i gamę Hydra Vegetal? Jakie ich  inne produkty polecacie? Jakie macie doświadczenia z kosmetykami tej firmy? Lubicie produkty naturalne i ekologiczne?


Czekam na Wasze komentarze i z góry za każdy dziękuję :)


Pozdrawiam,
Limited Edition :D

12 komentarzy:

  1. Szczoteczka soniczna, coś cudownego<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, zdecydowanie. Używam jej od ponad roku i nie wyobrażam sobie już bez niej codziennego oczyszczania👍😄

      Usuń
  2. Nie miałam jeszcze niczego z Yves Rocher do oczyszczania twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to też był debiut, ale na szczęście trafiony :)

      Usuń
  3. Jeszcze nie używałam żadnego produktu tej marki...
    Fajnie, że żel się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz zatem koniecznie spróbować, bp oferują bardzo fajne i naturalne kosmetyki! Też się cieszę :)

      Usuń
  4. Czyli warto dać mu szansę:).
    Z YR miałam kiedyś żele pod prysznic - miały niesamowite zapachy, ale później zauważyłam, że przesuszały skórę:/.
    Może ten żel do mycia twarzy sprawdziłby się lepiej:).
    Udanej niedzieli:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żel też odrobinkę wysusza, ale ogólnie wrażenie z testowania pozytywne :) Ja żelów akurat nie miałam (chyba), bo nie pamiętam ;P

      Usuń
  5. nie znam tej serii, ale składniki aktywne zachecają do użycia :) szczoteczka soniczna to mega dobro dla skory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żel spisuje się bardzo fajnie, planuję przetestować jeszcze krem i serum z tej serii ;) Oj tak, masz rację, nie wyobrażam sobie już codziennego oczyszczania bez szczoteczki sonicznej, bo dzięki niej moja cera wygląda o niebo lepiej! :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Fajnie, planuję jeszcze przetestować inne produkty z tej serii ;)

      Usuń

Copyright © 2016 Limited Edition ♥ , Blogger