piątek, czerwca 09, 2017

ShinyBox "PRETTY. HAPPY. YOU." maj 2017 - openbox

Cześć!



Od pewnego czasu na moim blogu nie gościł żaden box kosmetyczny. Swoją drogą, jak to możliwe? ;) Pewnie dlatego, że rzadko w pełni zadowala mnie ich zawartość i zwyczajnie wolę dobierać i kupować kosmetyki samodzielnie. Nie byłabym jednak sobą, gdybym od czasu do czasu nie sięgnęła po takowy box, rozgrzeszając się kobiecą ciekawością i moją nigdy nie zaspokojoną potrzebą posiadania nowych kosmetyków :P Tym razem w moje ręce wpadł ShinyBox z edycji majowej. Jak na wielbicielkę kolorów przystało zauroczyło mnie jego barwne pudełko - postanowiłam sprawdzić czy jego wnętrze okaże się równie "kolorowe" i ciekawe. Zapraszam na OPENBOX tegoż pudełeczka - pokażę Wam co w nim znalazłam :) Przekonamy się czy jego wymowna nazwa "PRETTY. HAPPY. YOU." jest adekwatna - czy rzeczywiście box mnie uszczęśliwił, uczynił piękniejszą, i sprawił, że poczułam się sobą?






W tej edycji otrzymujemy aż 5 pełnowymiarowych produktów oraz kilka próbek. Kosmetyki w pełnym wymiarze oznaczę przy nazwie literą "W", natomiast próbki będą sygnowane literką "S".

NAOBAY ODŻYWCZY KREM DO TWARZY (W)

 Unikalna kompozycja bogata w organiczne składniki odżywcze o intensywnym działaniu nawilżającym. Krem głęboko odżywia skórę, jednocześnie poprawiając jej elastyczność i zapewniając intensywne nawilżenie przez cały dzień. Krem jest pełen niezbędnych kwasów tłuszczowych występujących w olejach pochodzących z upraw ekologicznych, takich jak olej awokado, oliwa z oliwek, które działają przeciwzmarszczkowo. 98,85% składników jest pochodzenia naturalnego.

cena: 210 zł / 50 ml

 Źrodło:http://shinybox.pl/shinyclub/product/id/1292

 

 

 

FARMONA HERBAL CARE PEELING DO TWARZY I UST ( 1 z 4) (W)

 
Drobnoziarnisty peeling z kwiatem migdałowca do twarzy i ust wygładza skórę i przywraca jej blask. Redukuje szorstkość i suchość naskórka oraz aktywnie go regenerują. Skóra z dnia na dzień staje się jedwabiście gładka, miękka i przyjemna w dotyku. Zawiera ekstrakt z kwiatów migdałowca pielęgnuje, odświeża i wygładza skórę. Zawiera ryżowe drobinki peelingujące, masło shea i d-pantenol.

 cena: 2,50 zł / 2x5 ml

Źródło:http://shinybox.pl/shinyclub/product/id/1296





CREIGHTONS ARGAN SMOOTH SZAMPON DO WŁOSÓW (W)

Szampon do włosów Argan Smooth wzbogacony w bogate przeciwutleniacze, marokański olej arganowy, który głęboko nawilża i odżywia włosy nadając im jedwabistą miękkość i połysk. Zawiera proteiny jedwabiu, dzięki którym włosy są silnie nawilżone i zdrowe każdego dnia. Odpowiedni dla każdego rodzaju włosów.
cena:19,90 zł / 250 ml

Źrodło: http://shinybox.pl/shinyclub/product/id/1295






BIELENDA #INSTAPERFECT MAT & CLEAR - KOREKTOR PUNKTOWY (1  z  5) (W)

Punktowy korektor pomaga szybko i skutecznie uporać się z niechcianymi wypryskami i rozszerzonymi porami. Jest niezastąpiony – nanoszony punktowo działa już od pierwszej aplikacji. Nie zatyka porów. Ekspresowo łagodzi miejscowe zaczerwienienia i podrażnienia skóry.

cena: ok. 11 zł

Źródło: http://shinybox.pl/shinyclub/product/id/1293






ANTYPERSPIRANT FA SOFT & CONTROL (W)


Linia Soft & Control to pierwsze dezodoranty od Fa, które łączą właściwości antyperspiracyjne i pielęgnacyjne. Unikalna technologia Dry Oil zapewnia długotrwałą ochronę przed poceniem i nie wysusza wrażliwej skóry pod pachami. Niczym płatki kwiatów, otula skórę delikatnym, a zarazem trwałym zapachem, który utrzymuje się przez cały dzień. 

 cena: 8,99 zł / 50 ml

Źródło:  http://shinybox.pl/shinyclub/product/id/1294






SYNCHROLINE ZESTAW PIELĘGNACYJNY (P)

Dermokosmetyki Synchroline to produkty stworzone w oparciu o wiedzę farmaceutyczną, przeznaczone do zwalczania i łagodzenia różnych problemów skórnych. W pakietu wchodzą: krem anti-aging z witaminą C, krem do skóry pozbawionej jędrności i elastyczności, krem do skóry pozbawionej blasku, krem rozjaśniający z filtrem SPF 50+.

 Źródło:  http://shinybox.pl/shinyclub/product/id/1297





UDANA "MAJÓWKA"?

Podsumowując, kosmetyki jakie przypadły mi w majowej edycji ShinyBox`a są warte +/- 250 złZawartość nie powala (jak to często bywa w boxach), ale też nie jest najgorsza. Oceniłabym ją jako przeciętną w kierunku dobrej. Większość produktów jest naprawdę przydatnych i z pewnością zużyjemy je na co dzień. Korektor punktowy Bielendy będzie idealny na wszelkie niechciane niespodzianki na twarzy, antyperspirant Fa zapewni nam świeżość w upalne dni, szampon Creightons zadba o piękne włosy, peeling Farmony wygładzi cerę, a krem Naobay odpowiednio ją odżywi, z kolei próbki Synchroline przydadzą się w podróży - w końcu wakacyjne wojaże tuż, tuż! Można zatem powiedzieć, iż "majówka" w wydaniu ShinyBox należy do całkiem udanych, choć oczywiście mogło być lepiej :P Czy po tej edycji mogę o sobie powiedzieć "PRETTY. HAPPY. YOU."? Kosmetyki są na tyle uniwersalne, że w miarę dobrze wpisały się w moje potrzeby, więc dzięki nim CZUJĘ SIĘ SOBĄ, zadbają o mój wygląd, więc będę PIĘKNIEJSZA (mam nadzieję :P), a do tego jestem umiarkowanie SZCZĘŚLIWA, bo choć zawsze cieszą mnie kosmetyki, to jednak liczyłam na więcej - odrobinę polotu i finezji w dobieraniu zawartości, tak, by naprawdę zaintrygować i przyciągnąć klientki. Dobór produktu Naobay był w tym przypadku dobrym krokiem - naturalny kosmetyk mało znanej, luksusowej marki o ciekawym designie opakowania. Pozostałe specyfiki są już niestety tylko poprawne - typowe drogeryjne przeciętniaki, niedrogie i łatwo dostępne. Od boxów kosmetycznych oczekuję czegoś innego - przede wszystkim nowości, może niedostępnych w Polsce marek, produktów niszowych lub na tyle ciekawych, że nie znajdę ich w osiedlowym sklepiku tuż za rogiem lub w popularnej sieci drogerii. Liczy się O-R-Y-G-I-N-A-L-N-O-Ś-Ć, a nie to co każda z nas może wrzucić do koszyka w każdej drogerii.
PS. Majowe pudełeczko jest nadal dostępne, więc jeśli Was zaciekawiło, możecie je jeszcze nabyć :).





Jakie są Wasze ulubione boxy kosmetyczne? Które polecacie? Jakie najczęściej wybieracie? Wykupujecie subskrybcję na kilka miesięcy czy kupujecie pojedyncze pudełka? Jesteście zadowolone z zawartości?


Jestem ciekawa Waszych doświadczeń z boxami :)  Zapraszam do odwiedzania mnie na Facebooku oraz Instagramie. 



Ściskam mocno, 

limited edition (Marta)


11 komentarzy:

  1. Najbardziej podoba mi się krem Naobay, mam go w dzisiejszym poście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go jeszcze nie testowałam, bo mam spore zapasy kremów. Musi grzecznie poczekać na swoją kolej :)

      Usuń
    2. Jestem tego samego zdania. Najbardziej zainteresował mnie krem Naobay. Czekam na Wasze opinie na jego temat :).

      Usuń
  2. Ciekawa jestem czy ten krem Neobay jest wart takiej ceny. Ja ostatnio skusiłam się na Asian box i byłam średnio zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszczw go nie testowałam, ale słyszałam, że część dziewczyn nie jest z niego zadowolona, bo np. je uczula. O, też muszę kiedyś zamówić ten Asian Box! :D

      Usuń
  3. Krem Naobay oczywiście nr 1, a nr 2 to chyba deo Fa;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, to chyba najlepsze produkty z tego pudełka.

      Usuń
  4. Krem Naobay i próbki Synchroline są najlepsze ze wszystkiego :) Ja mam dokładnie te same oczekiwania co do boxów, nie lubię jakichś zapychaczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że podobnie myślimy :) Ja bym jeszcze dodała kulkę Fa, która o dziwo bardzo się u mnie sprawdziła - okazała się wyjątkowo skuteczna.

      Usuń
  5. Oj dawno nie miałam żadnego pudełeczka kosmetycznego z takich samych względów jak Ty. Zawartość tego jest całkiem w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba w końcu skuszę się na Liferię, bo intryguje mnie strasznie. Świetnie dobierają zawartość boxów. Same perełki!

      Usuń

Copyright © 2016 Limited Edition ♥ , Blogger