środa, października 19, 2016

Projekt INSTA NAILS - moje mani z Instagrama / PART 9

Witajcie!


Tradycyjnie co pewien czas przychodzę do Was z porcją nowych manicure, czyli moim flagowym projektem pod kryptonimem "INSTA NAILS" ;) . Chyba nikomu nie muszę przypominać na czym on polega, bo to już jego 9 odsłona. Dziś mam dla Was kolejne 4 mani, które wykonałam w ostatnim czasie. Będzie i kolorowo,i elegancko i szaro. Dla każdego coś miłego. Staram się dbać o różnorodność moich propozycji, by zadowolić różne gusta :) Przejdźmy zatem do sedna sprawy - zapraszam do oglądania i komentowania. Czekam na Wasze opinie :)


BLUE SKY & PINK CANDY-FLOSS




Jako pierwsze zaprezentuję Wam mani, które w ostatnim czasie cieszyło się największą popularnością na moim Instagramie. Nazwałam je "Błękit nieba i wata cukrowa", co doskonale oddaje jego klimat. Stworzone pod koniec lata, stąd też te urocze kolory. Do jego wykonania użyłam cukierkowego lakieru od Wibo (seria Seasonal Hits) w kolorze pastelowego różu oraz obłędnego błękitu niczym letnie niebo od Golden Rose. Uzupełnieniem manicure jest diamencik na środkowym palcu, a na serdecznym - efekt syrenki S6 (seledynowy) od Deni Carte. Propozycja idealna na lato lub na jako jego wspomnienie - na poprawę sobie humoru w szare i zimne jesienne dni.

RICH NUDES

Kolejna propozycja o wymownej nazwie "Nude na bogato", a więc mamy tu czynienia z cielistym beżem (od Sally Hansen) w towarzystwie złotego brokatu (lakier do zdobień Wibo) oraz złotego efektu syrenki S1 Deni Carte. Mani bardzo uniwersalne i eleganckie, nadające się na wiele okazji. Wcale nie nud(e)ne! ;)


MARINE NAILS

To manicure zostało stworzone na pożegnanie lata w iście marynistycznym stylu. Stad też wzięła się jego nazwa "Marynistyczne mani". Użyłam tu kobaltu (od Essie), czerwieni (Ingrid) oraz bieli (Golden Rose). Najważniejszymi akcentami, które nadają całej stylizacji marynarskiego looku są złota kotwica na palcu wskazującym (wykonana ręcznie przy użyciu złotego brkoatowego lakieru do zdobień Wibo) oraz poziome granatowe paseczki (Essie). Całość dopełnia broszka w kształcie kotwicy, dodatkowo podkreślająca marynarski charakter manicure. Propozycja zdecydowanie na lato i wakacyjne wojaże.


MATTE GREY WITH FLORAL PRINT
Ostatnie mani to połączenie szarości (Sally Hansen) i czerni (Golden Rose) z ręcznie malowanym kwiatowym printem, do którego zostały wykorzystane: zółć (Wibo), biel (GR) oraz wspomniana już czerń. Całość została zmatowiona matującym topem od GR. Mani idealne na jesienno-zimową porę, wpisujące się doskonale w klimat tych chłodnych pór roku. Wykonane w pośpiechu, więc trochę niestaranne, ale mam nadzieję, że mi wybaczycie te drobne niedociągnięcia ;)


Co sądzicie o dzisiejszych propozycjach? Która/e najbadziej przypadła/y wam do gustu? Pochwalcie się co wy obecnie nosicie na Waszych pazurkach. 


Czekam na Wasze komentarze. W razie pytań o numery i rodzaje lakierów- służę pomocą. Pytajcie śmiało :)



Ściskam mocno, 
limited edition :*

14 komentarzy:

  1. Wszystkie wyglądają ładnie, ale wata cukrowa z niebem najpiękniejsze :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło mi, że przypadły Ci do gustu :)

      Usuń
  2. "Nude na bogato" - bomba <3 :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwonko :*, tak właśnie myślałam, że te przypadną Ci do gustu :) A jak tam Twoje mani? Jakieś zmiany może w nim zaszły hihi? :P Polecam Ci kupić jakiś efekt syrenki od Deni Carte i wypróbować z dowolnym lakierem - odmieni zwykły manicure nie do poznania! :)

      Usuń
    2. Wiem, wiem - muszę pokombinować, ale w granicach naturalności:). Powiem Ci, że ze mną jest trochę trudna sprawa w kwestii paznokci, bo tylko w kolorze kremowym bądź półtransparentnej bieli czuję się sobą i czuję się bardzo komfortowo. Każdy inny kolor zaburza mi to poczucie;).
      Z tym efektem syrenki może nie byłoby tak źle;).

      Usuń
    3. Rozumiem, też kiedyś nie lubiłam w ogóle malować paznokci, a jak już to tylko w naturalnej kolorystyce, czyli mleczne beże i biel. Potem jednak coś mi się odmieniło i teraz na moich paznokciach ciągle coś się dzieje hehe :P jeśli chodzi o ten efekt syrenki to polecam S1, czyli złoty, bo daje bardzo subtelny i gustowny efekt, jest nienachalny,zwłaszcza na jasnych lakierach :)

      Usuń
  3. wszystkie mani mi sie podobaja bardzo :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Limited Edition ♥ , Blogger