piątek, października 13, 2017

Moja wielka włoska przygoda... z dermokosmetykami SYNCHROLINE ;)

Dzień dobry moi mili! 


Dążenie do pięknej, nieskazitelnej skóry to znak naszych czasów. Niejedna z nas każdego dnia stacza prawdziwy bój o piękną skórę, a niedoskonałości spędzają nam sen z powiek. Jako posiadaczka wyjątkowo wrażliwej,alergicznej i kapryśnej cery ze skłonnością do trądziku doskonale wiem, jak trudno osiągnąć taki stan. Od lat z pomocą przychodzą mi dermokosmetyki. Choć przetestowałam już w swoim życiu wiele marek, z produktami SYNCHROLINE zetknęłam się po raz pierwszy. Jakiś czas temu zaproponowano mi bowiem współpracę z tą włoską marką, w ramach której mogłam przetestować dwa dowolnie wybrane produkty. Uwzględniając potrzeby mojej skóry i cenne wskazówki Pani Olgi - PR-owca firmy, zdecydowałam się na 2 kosmetyki : HYDRATIME TONIC LOTION (nawilżający tonik) oraz AKNICARE CHEST & BACK (emulsja przeciwtrądzikowa na okolice klatki piersiowej i pleców).





WŁOSKA FILOZOFIA PIĘKNA


Jak już wyżej wspomniałam SYNCHROLINE  to włoski producent wyrobów medycznych oraz dermokosmetyków, który szczyci się optymalną skutecznością i bezpieczeństwem swoich produktów, przez co odpowiada zarówno na wymagania dermatologów, jak i na potrzeby pacjentów.

Marka Synchroline tworząc swoje dermokosmetyki, wykorzystuje naukową koncepcję łączenia składników aktywnych w taki sposób, by ich zsynchronizowane działanie zapewniało możliwie jak najwyższą skuteczność. Tym sposobem możemy wywnioskować skąd wywodzi się nazwa firmy - zapewne właśnie od tej synchronizacji ;) Właściwy dobór składników aktywnych powoduje, iż dany kosmetyk może działać wieloaspektowo, czyli na różne przyczyny tego samego problemu, gwarantując tym samym optymalny efekt.

Synchroline posiada w swojej ofercie kilkanaście gam produktów, odpowiadających na różne problemy skórne.



PROFESJONALNA PIELĘGNACJA NA CO DZIEŃ


HYDRATIME TONIC LOTION / Tonik do twarzy

Wskazania: silne działanie tonizujące, nawilżające i oczyszczające skórę odwodnioną. Nie posiada substancji zapachowych ani parabenów.
Sposób użycia: stosować na skórę przy użyciu wacika po jej uprzednim oczyszczeniu.
Składniki aktywne: destylowana woda miodowa, kwas hialuronowy, ksylitol.
Opakowanie: 250 ml.
Dla kogo: skóra odwodniona.
Pełna lista składników: Aqua (water), Glycerin, Propylene Glycol,  Xylitol, Mel (Honey), Benzyl PCA, Xylitylglucoside, PEG-14, Dimethicone, Anhydroxylitol, Sodium Hyaluronate, Disodium Edta, Hydroxyethylcellulose, PEG-40 Hydrogenated Castrol Oil, Sodium Hydroxide, CI 42051 (Acid Blue 3), Phenoxyethanol, Benzyl Alcohol, Parfum (Fragrance).


MOJA OCENA:

 Tonik stosuję 2 razy dziennie (rano i wieczorem), jako jeden z kroków w wieloetapowym rytuale pielęgnacyjnym (zwykle po umyciu twarzy olejkiem i żelem, ewentualnie po nałożeniu maseczki). Od pewnego czasu staram się bowiem wcielać w życie Koreańską pielęgnację w 10-ciu krokach, dlatego też tonik stał się nieodłącznym elementem mojego rytuału. Tonizowanie skóry jest  bardzo ważne, ponieważ przywraca jej właściwy poziom Ph. Tonik okazał się naprawdę wydajny - przez ponad 2 miesiące regularnego stosowania zużyłam dopiero pół butelki. Ma postać delikatnie zabarwionego na niebiesko płynu (widoczne na zdjęciu poniżej) oraz świeży, delikatny i nieco apteczny zapach. Łatwo się aplikuje za pomocą wacika. Nie klei się i szybko wchłania. Wyraźnie odświeża, nawilża i oczyszcza cerę z ewntualnych pozostałości zanieczyszczeń po uprzednim oczyszczaniu. Odkąd go stosuję, stan nawilżenia mojej cery poprawił się. Prawdopodobnie nie jest to tylko jego zasługa (z racji złożoności procesu pielęgnacyjnego), ale na pewno ma na ten fakt jakiś wpływ. Nie podrażnia, lecz koi i łagodzi skórę. Tonik posiada wygodne w opakowanie w postaci plastikowej lakierowanej butelki o pojemności 1/4 l wyposażonej w nakrętkę typu disc-top, która działa bez zarzutu i doskonale się sprawdza w tego typu produktach, dozując odpowiednią porcję i nie marnując niepotrzebnie kosmetyku. Sam design opakowania jest minimalistyczny i typowo apteczny.








ACNICARE CB CHEST & BACK / Preparat w sprayu do stosowania na skórę pleców i dekoltu

Kontrola i przeciwdziałanie objawom typowym dla trądziku słabego i średnio nasilonego występującego w obrębie skóry pleców i dekoltu. Jedyny preparat na rynku, który dzięki wygodnemu opakowaniu w postaci flakonu ze sprayem, umożliwia łatwą i samodzielną aplikację na obszar trudno dostępny jakim są plecy. Skuteczność potwierdzona klinicznie.
Sposób użycia: stosować dwa razy dziennie na oczyszczoną skórę pleców i dekoltu. Po rozpyleniu preparatu odczekać do jego całkowitego wchłonięcia.
Składniki aktywne: cytrynian trietylu, linolan etylu, GT-peptide-10, kwas salicylowy (0,5%), mleczan cynku.
Opakowanie: flakon ze sprayem 100 ml.
Dla kogo: skóra pleców i klatki piersiowej dotknięta słabym lub średnio nasilonym trądzikiem.
Pełna lista składników: Aqua (Water), Triethyl Citrate, Alcohol Denat., C14-22 Alcohols, Ethyl Linoleate, Zinc Lactate, C12-20 Alkyl Glucoside, Oligopeptide-10, Salicylic Acid, Butylene Glycol, Acacia Senegal Gum, Disodium Edta, Xanthan Gum, Citric Acid, Pentaerythrityl Tetra-DIt-Buthyl Hydroxyhydrocinnamate.


MOJA OCENA:

Trądzik to problem, z którym borykam się od kilkunastu lat i dotyczy on nie tylko twarzy, ale w mniejszym lub większym stopniu dotyka niemal cale ciało, zwłaszcza okolice dekoltu i pleców. Kiedy dowiedziałam się, że Synchroline posiada w swojej ofercie preparat antytrądzikowy na te właśnie obszary - pomyślałam "Nareszcie ktoś wpadł na ten pomysł!". Kosmetyk nie ma konsystencji  typowej emulsji, lecz jest to bardziej płyn o białawym zabarwieniu, bardzo delikatnie zagęszczony, dający wrażenie ultralekkiej jak mgiełka, jedwabistej emulsji. Forma sprayu zdecydowanie ułatwia aplikację - jest wygodna i szybka. Wystarczą ok. 2-3 psiknięcia, następnie należy wmasować produkt do wchłonięcia. Emulsja łatwo się rozprowadza i szybko wchłania. Nie brudzi ubrań, więc chwilę po aplikacji można się już ubrać. Zapach nie jest zbyt przyjemny - dość intensywny i alkoholowy, często spotykany w preparatach przeciwtrądzikowych. Co do skuteczności - przede wszystkim na efekty potrzeba czasu i należy być sumiennym - nakładając produkt 2 razy dziennie. W moim przypadku na początku stosowania, za każdym razem po aplikacji pojawiało się niewielkie miejscowe zaczerwienienie skóry, które po jakimś czasie ustępowało. Emulsja nie wysusza skóry,ale w sposób dość łagodny przyczynia się do stopniowej redukcji trądziku. Zmiany zmniejszają się i szybciej goją. Myślę, iż regularne i długotrwałe stosowanie emulsji przyczyni się do znaczącej poprawy stanu skóry dotkniętej trądzikiem i zmniejszeniu jego nasilenia.







PODSUMOWANIE

Nie bez powodu preparaty apteczne z reguły budzą większe zaufanie niż ich drogeryjni "bracia". Są one wynikiem licznych badań, zastosowania wysokiej jakości składników, ciężkiej pracy sztabu naukowców, wiedzy farmaceutycznej i dermatologicznej oraz rygorystycznych procesów produkcji przy użyciu najnowszych, zaawansowanych technologii. To wszystko sprawia, że dermokosmetyki są bezpieczne i skuteczne. Nie inaczej jest w przypadku wyrobów medycznych i dermokosmetyków marki SYNCHROLINE. Oba testowane przeze mnie produkty okazały się być efektywne i z obu jestem naprawdę zadowolona. Tonik idealnie wpisał się w potrzeby  mojej cery i stanowi swego rodzaju pomost pomiędzy oczyszczaniem, a pielęgnacją. Z kolei emulsja do skóry trądzikowej pleców i dekoltu to wybawienie dla osób, których zmorą są niedoskonałości ulokowane nie tylko na twarzy, ale także na ciele, w trudno dostępnych miejscach. O ile z trądzikiem zlokalizowanym na klatce piersiowej możemy jakoś radzić sobie sami, np. kosmetykami przeznaczonymi do twarzy, o tyle w przypadku pleców - sytuacja się komplikuje, zarówno ze względu na samą aplikację jak i rodzaj specyfiku. Preparat przeciwtrądzikowy w wygodnej formie spreyu rozwiązuje ten problem. Dermokosmetyki będę polecać zawsze i wszędzie. Synchroline dołącza do mojego bogatego "cv kosmetycznego", bowiem ich produkty wzbogaciły mnie o cenne doświadczenia  i nową wiedzę. Są skuteczne i godne zaufania. Rekomenduję je :)






Więcej o kosmetykach Synchroline przeczytacie ---> TUTAJ

Synchroline Polska na Facebooku  KLIK


PRODUKTY SYNCHROLINE DOSTĘPNE SĄ WYŁĄCZNIE W APTEKACH

Także tych internetowych, np.:


Miałyście styczność z preparatami Synchroline? Co o nich sądzicie? Jakie ich specyfiki polecacie? Stosujecie dermokosmetyki czy wolicie produkty drogeryjne? 


Zapraszam do dyskusji i odwiedzania mnie na portalach społecznościowych (Facebook & Instagram) :)



Pozdrawiam,

limited edition (Marta) :*

11 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Bo to włoskie, dość mało popularne dermokosmetyki ;)

      Usuń
  2. Zastanawiałam się nad tym sprayem na plecki , jednak kiedyś bardziej by mi się przydał. Obecnie testuje żel do mycia twarzy - tutaj ostatnio częściej pojawiają się nieprzyjaciele.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spray jest fajny i ma delikatne działanie. Ale jednak twarz ti nasza wizytówka, więc to i nią warto bardziej zadbać :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie kochana :) Miło mi, że Ci się podoba

      Usuń
  4. miałam ten tonik i był całkiem ok :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam krem z filtrem do twarzy tej marki i był fajny. Próbki innych kosmetyków tej marki też mi się spodobały:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam jeszcze sporo próbek tej marki do wypróbowania, więc może znajdę jeszcze jakieś perełki ;)

      Usuń
  6. nigdy nie słyszałam o tej marce, czas wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Limited Edition ♥ , Blogger